Picture Overlay Banner
Picture overlay банерът е настандартен рекламен формат, който се показва при разглеждане на галерия от снимки в определени сайтове и остава 15 секунди в това състояние, след което се затваря автоматично.

прочети още
Push&Unpush Banner
При зареждане на страница на сайт push криейтивът се появява в сгънато състояние. Размерът автоматично нараства, като съдържанието на страницата се измества, и се сгъва след определено време.

прочети още

Parade Banner
Парейд банерът е нестандартен рекламен формат, който, при зареждане на страница на сайт, се появява в разгънато състояние над хедъра на сайта, като избутва съдържанието на страницата надолу.

прочети още
Scroll Banner
Скрол е нестандартен рекламен формат, който при зареждане на страница на сайт се появява като стандартен графичен елемент, но остава видим при scroll на съдържанието.

прочети още

Toplayer Banner
Топлейър банерът е нестандартен рекламен формат, който, при зареждане на страница на сайт, се появява, покривайки част нейното съдържание.

прочети още
Corner Banner
Корнер банерът е нестандартен рекламен формат, който при зареждане на страница на сайт се появява в долния й ляв ъгъл.

прочети още
Sticky Scroll Banner
Стики скрол е нестандартен рекламен формат, който при зареждане на страница на сайт се появява близо до “scroll” лентата на браузъра.
прочети още
Sticky Note Banner
Стики ноут  е нестандартен рекламен формат, който при зареждане на страница на сайт се появява близо до “scroll” лентата на браузъра.
прочети още

Drawbridge Banner
Дроубридж банерът е настандартен рекламен формат, който съдържа три графични елемента - два Skyscrapers и един Toplayer

прочети още
Full Screen Overlay
Фул скрийн оувърлей банерът е настандартен рекламен формат, който при зареждане на страница на сайт покрива цялото му съдържание.

прочети още

Sidekick Banner
Сайдкик е нестандартен рекламен, който се състои от две части – квадрат. При зареждане на страница на сайт се появява квадрат банера, който съдържа бутон „отвори/виж още“

прочети още
Floating banner
Floating банерите дават възможност на рекламодателя да увеличи ефекта на рекламата, чрез добавяне на „флоутинг/ floating“ елемент към стандартен банер.

прочети още

Expandable banner
Банерът се визуализира от две части. Стандартна част - с размерите на съответния стандартен формат и нестандартна част, активираща се при преминаване на потребителя с мишаката върху банера.

прочети още
Rollband Banner
Ролбанд е нестандартен рекламен формат, който при зареждане на сайт, се появява върху полу-прозрачен слой върху съдържанието й, като остава видим при скрол от страна на потребителя.

прочети още

Footer banner
Footer банерът е нестандартен формат, който е позициониран в долната част на екрана на потребителя. Появява се при пълното зареждане на сайта и след скрол от страна на потребител.

прочети още
Synchronized banner
Банер формат, при който има взаимодействие между две рекламни позиции...

прочети още
Site session
Банер формат, при който две рекламни позиции се показват се по едно и също време, ограничени по часови диапазон...

прочети още
Expandable Gate
Рекламен формат от две части, разположени в подложката около тялото на сайта ...

прочети още
In-Article Billboard
In-Article Billboard форматът поставя рекламен банер в средата на всяка статия. Форматът се визуализира в статии с дължина ...

прочети още
In-Article Video
In-Article Video форматът поставя рекламното видео в средата на всяка статия. Форматът се визуализира в статии с дължина ...

прочети още
Scratch
Scratch е банер формат, особено подходящ за реклама на промоции. Форматът ангажира потребителя, като ...

прочети още
Video Pushdown
Video Pushdown форматът е подходящ за промотиране на продукти, посредством продуктови видеа ...

прочети още
Ad Tiles
Ad Tiles е формат, който позволява разгъването на банера и удвояване, утрояване или учетворяване на височината ...

прочети още