Floating banner
Floating банерите дават възможност на рекламодателя да увеличи ефекта на рекламата, чрез добавяне на „флоутинг/ floating“ елемент към стандартен банер.

прочети още
Footer banner
Footer банерът е нестандартен формат, който е позициониран в долната част на екрана на потребителя. Появява се при пълното зареждане на сайта и след скрол от страна на потребител.

прочети още

Sticky Scroll Banner
Стики скрол е нестандартен рекламен формат, който при зареждане на страница на сайт се появява близо до “scroll” лентата на браузъра.
прочети още
Expandable banner
Банерът се визуализира от две части. Стандартна част - с размерите на съответния стандартен формат и нестандартна част, активираща се при преминаване на потребителя с мишаката върху банера.

прочети още

Synchronized banner
Банер формат, при който има взаимодействие между две рекламни позиции...

прочети още
Scratch
Scratch е банер формат, особено подходящ за реклама на промоции. Форматът ангажира потребителя, като ...

прочети още

In-Article Billboard
In-Article Billboard форматът поставя рекламен банер в средата на всяка статия. Форматът се визуализира в статии с дължина ...

прочети още
In-Article Video
In-Article Video форматът поставя рекламното видео в средата на всяка статия. Форматът се визуализира в статии с дължина ...

прочети още