News/Press releases  
Инвестор.БГ със 108% ръст на продажбите през юни на годишна база 2008-07-03
Инвестор.БГ АД реализира рекламна кампания в Yahoo! Mail за България 2008-06-18
Интернет компанията Инвестор.БГ АД публикува първата за българския рекламен пазар таргетирана реклама в Yahoo! Mail. Кампанията, провеждана в сътрудничество с агенцията за онлайн маркетинг Zed digital Cybermark, се реализира за продукта на Orbitel – ODSL. Тя стартира на 12 юни и ще продължи до 25-то число на същия месец.
Investor.bg с над 200% преднина в посещенията спрямо конкурентните сайтове 2008-06-18
Според изнесените данни, предоставени от Nielsen Online Ranking Report, за периода 01.05.2008 г. - 31.05.2008 г., интернет сайтът Investor.bg е абсолютен лидер в категорията „Бизнес и финанси”. Порталът притежава над 200% преднина в показателя „среднодневен брой уникални браузъри“ спрямо втория в подреждането - Money.bg (12 137 в сравнение с 3 937).
Безплатно таргетиране в Aha.bg за българска аудитория 2008-06-18
В контекста на иновативния си подход и утвърдения си интернет-имидж, популярният портал за виртуално общуване от портфолиото на Инвестор.БГ АД – Aha.bg, излиза с ново рекламно предложение за своите клиенти. Напълно безплатно, последните ще могат да насочват трафика на своите рекламни кампании в сайта единствено към български IP-та, по този начин гарантирайки по-добро таргетиране на аудиторията си и по-голяма ефективност на рекламните си послания.
Investor.bg с над 200% преднина в посещенията спрямо конкурентните сайтове 2008-06-16
Инвестор.БГ номинирано за дружество с най-добро корпоративно управление 2008-06-09
Инвестор.БГ реализира 67% ръст на продажбите през май на годишна база 2008-06-04
Акционерите на Инвестор.БГ одобриха конвертируеми облигации до 2,5 млн. лв. 2008-05-29
Излязоха първите официални данни на Nielsen Online за българския интернет 2008-05-29
Читателите на онлайн медията за бизнес и финансова информация Investor.bg прекарват близо три пъти повече време, разглеждайки съдържанието на сайта, спрямо посетителите на други страници от категория „Бизнес и финанси“ в българския интернет.
За бъдещето на видеорекламата 2008-05-29
Всеки разговор за горещите точки в рекламата неизбежно стига до онлайн видео. Защо тогава американците са дали само 471 млн. долара за онлайн видеореклами миналата година, както сочат данните на Forrester, с което формират едва 2,6% от общия интерактивен маркетинг?