Правила за медийни партньорства

 

  1. ВЪВЕДЕНИЕ

Като медийна група с пълно портфолио от канали, партньорството е в основата на всичко, което правим.

Вярваме, че контактите отварят нови възможности, както и че добрите практики и идеи си заслужава да бъдат споделяни и показвани.

  1. ПРИНЦИПИ

Като една от водещите медийни групи, създаващи качествено съдържание, ние:

  1. КОИ МОГАТ ДА БЪДАТ НАШИ ПАРТНЬОРИ?
  1. КОИ ОБЛАСТИ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ОБЕКТ НА ПАРТНЬОРСТВО?

Има теми, които са по-деликатни, затова предпочитаме да избегнем дискусията по тях:

  1. КАКВО ПАРТНЬОРИТЕ НИ МОГАТ ДА ОЧАКВАТ ОТ НАС?

За нас е важно да подкрепяме значими каузи, да развиваме и насърчаваме таланти и да намираме нови начини да бъдем обществено полезни. Затова можете да получите разнообразни и гъвкави форми на партньорство в различните канали на Investor Media Group:

  1. КАКВО БИХМЕ ИСКАЛИ ДА ЗНАЕМ, ПРЕДИ ДА ВЗЕМЕМ РЕШЕНИЕ ЗА ПАРТНЬОРСТВО?
  1. ЕТАПИ НА ПАРТНЬОРСТВОТО
  1. КАКВО БИХМЕ ИСКАЛИ ДА ВЗЕМЕТЕ ПОД ВНИМАНИЕ?

За да сте напълно сигурни в нашето сътрудничество и за да няма разочарование и свръхочаквания, бихме искали да вземете под внимание, че:

Тъй като дигиталните медии са особено важни в нашата група, имаме следните изисквания по отношение на партньорството си със сайтовете:

  1. КОНТАКТИ

marketing@bulgariaonair.bg

marketing@investor.bg

Кои сме ние?
Инвестор e водеща интернет медийна компания в България. Чрез своите 14 сайта, компанията достига до 57% от интернет потребителите в страната (по последни данни на Gemius).

В началото на 2009 г. 3TS Cisco Growth Fund придоби дял от 16,77% от капитала на Инвестор, а в края на годината фондът увеличи дела си до 19,44%.

Инвестор бе класиран на престижното 6-то място в класация на Делойт за най-динамично развиващите се технологични компании за Централна и Източна Европа Fast 50 и на 75-то място в Technology Fast 500 EMEA (за Европа, Близък Изток и Африка), реализирайки ръст на приходите от 2130% за периода 2004-2008.