Правила за медийни партньорства
- ВЪВЕДЕНИЕ
Като медийна група с пълно портфолио от канали, партньорството е в основата на всичко, което правим.
Вярваме, че контактите отварят нови възможности, както и че добрите практики и идеи си заслужава да бъдат споделяни и показвани.
- ПРИНЦИПИ
Като една от водещите медийни групи, създаващи качествено съдържание, ние:
- не правим услуги, а работим професионално
- не промотираме директно, а осигуряваме публичност
- имаме установени стандарти, но ценим индивидуалния подход
- КОИ МОГАТ ДА БЪДАТ НАШИ ПАРТНЬОРИ?
- институции в областта на изкуството и образованието
- творчески платформи, организации и събития в областта на културата
- доброволчески и дарителски кампании с благородна цел
- спортни и всякакъв тип прояви, промотиращи активния и здравословен начин на живот
- организатори на значими бизнес събития с таргет аудитория, аналогична на нашата
- организатори на обучения и семинари, които биха били полезни за развитието на нашия екип
- обществени групи, чиито принципи и цели съвпадат с нашите
- други, стига да не се нарушава публичния ни имидж на независима медийна група
- КОИ ОБЛАСТИ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ОБЕКТ НА ПАРТНЬОРСТВО?
Има теми, които са по-деликатни, затова предпочитаме да избегнем дискусията по тях:
- политика
- цигари и алкохол
- порнография
- оръжие
- религия
- КАКВО ПАРТНЬОРИТЕ НИ МОГАТ ДА ОЧАКВАТ ОТ НАС?
За нас е важно да подкрепяме значими каузи, да развиваме и насърчаваме таланти и да намираме нови начини да бъдем обществено полезни. Затова можете да получите разнообразни и гъвкави форми на партньорство в различните канали на Investor Media Group:
- излъчване на рекламни спотове на партньора в телевизия и/или радио Bulgaria ON AIR и/или Bloomberg TV Bulgaria, съгласувано с програмния и търговския отдел на отделните медии
- обвързаност със съдържание в предавания от програмата на телевизиите и рубриките в сайтовете ни
- банер кампании в сайтовете bgonair.bg, dnes.bg, investor.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, tialoto.bg, az-jenata.bg, puls.bg, teenproblem.net, imoti.net, az-deteto.bg, automedia.bg, start.bg, blog.bg, snimka.bg, rabota.bg спрямо възможните опции в момента
- игри и други нестандартни форми на присъствие в социалните мрежи на медията - партньор
- материал или каре в THE INFLIGHT MAGAZINE
- КАКВО БИХМЕ ИСКАЛИ ДА ЗНАЕМ, ПРЕДИ ДА ВЗЕМЕМ РЕШЕНИЕ ЗА ПАРТНЬОРСТВО?
- Предоставянето на пълна информация за активностите на кампанията на втората страна - комуникационни канали, лица, цели, срокове за реализация, очаквани резултати, за нас е от съществена важност.
- Освен за предоставяне на лога, бихме искали да знаем и за други възможности за позициониране (билети за събития, опции за присъствие на място, възможности за споделяне в социалните мрежи на партньора и т.н.).
- ЕТАПИ НА ПАРТНЬОРСТВОТО
- Срокът за одобрение на партньорството на вътрешно ниво е между 3 и 10 работни дни в зависимост от мащабите на сътрудничеството.
- Тъй като медийното партньорство е свързано с публичния ни имидж, държим да следим използването на логата в рекламните материали на партньора.
- Навременното придвижване на документацията, съпровождаща партньорството, като договори, планиране, банери, файлове за печат, фактури и др. е съществено за оптимизиране на работата и на двете страни.
- За наш е важно след събитието да получаваме информация и снимки, свързани с нашето присъствие.
- КАКВО БИХМЕ ИСКАЛИ ДА ВЗЕМЕТЕ ПОД ВНИМАНИЕ?
За да сте напълно сигурни в нашето сътрудничество и за да няма разочарование и свръхочаквания, бихме искали да вземете под внимание, че:
- Промотирането и подкрепата на лични виждания и мнения не се допускат.
- Целта ни е да осигуряваме публичност на партньора и да бъдем част от активностите по време на кампанията му, но не и изцяло да го промотираме.
- Изработването на визуалните и други творчески материали на партньора не е задължение на медията. Изключение прави общ проект, по който двете страни обединяват усилията и ресурсите си.
- Като ваш партньор, който ще отдели ресурси в медийната подкрепа на каузата ви, бихме искали да сме информирани за участието на наши преки конкуренти.
- При ангажираност с лица на медията отношенията се коментират с PR отдела.
- При спот, банер или друга форма на реклама се сключва ДОГОВОР.
- Партньорите, които не са регистрирани по ДДС и държат на подобна форма на партньорство, която налага сключването на договор, трябва да ни информират за това предварително.
- Изпълнението на партньорските кампании се осъществява след изпълнението на клиентските кампании и поради това е възможно да има разминаване между разпределението в заложения и изпълнения план, но се стремим общата сума по договора да бъде оползотворена ефективно.
- Препоръчително е материалите на партньора да не съдържат спонсорски препратки. Присъствието на такива се заплаща ефективно в размер на 20% от стойността на кампанията.
- Отговорност за съдържанието на материалите, включително по отношение законосъобразността им, е изцяло на партньора;
- Медията се освобождава от отговорност в случай на претенции и/или евентуални нарушения на нормативните актове във връзка със съдържанието на материалите.
Тъй като дигиталните медии са особено важни в нашата група, имаме следните изисквания по отношение на партньорството си със сайтовете:
- Броят на PR публикациите е обект на редакционна политика и подлежи на обсъждане.
- Текстовете и заглавията на PR публикациите подлежат на редакторска намеса.
- PR публикациите могат да съдържат до два външни линка.
- Планирането на банер кампания е по договаряне. Банерите не трябва да съдържат лога на спонсори.
- Всякакви снимки и други визуални материали трябва да са с подходяща резолюция и качество.
- При сключване на договор за рекламна кампания стойността на импресиите е според официалните тарифи на reklama@investor.bg към момента на договора.
- КОНТАКТИ
marketing@bulgariaonair.bg
marketing@investor.bg