Няколко типа сайтове са привличали в по-голяма степен интереса на българските потребители през миналия месец. Ако се съди по ръстовете в посещенията на различните видове категории сайтове, следени от Nielsen Online у нас, това са медиите, свързани с туризъм и пътувания, автомобили и с информация за финансовата криза.
Най-новият проект групата Инвестор.БГ АД и най-посещаван здравен портал в страната – Puls.bg, регистрира над 15000 уникални посетители за месец октомври и отскоро разполага с данни за профила на аудиторията.
Подобно на младежката си аудитория, един от най-динамичните проекти от групата Инвестор.БГ АД – порталът Teenproblem.net, се преобразява за пореден път. В търсене на атрактивен облик и оптимални функционалности, сайтът поднася предпразнична изненада на своите потребители - изцяло нова версия.