News/Press releases  
Лазар Малаков е новият търговски директор на Инвестор.БГ 2009-09-01
Навършват се 5 години от първото IPO в България 2009-07-23
Нови рекламни формати в сайтовете на Инвестор.БГ 2009-06-26
Водени от иновативния си дух и желанието да отговорят максимално адекватно на потребностите на рекламодателите, сайтовете от групата Инвестор.БГ предоставят нови възможности за рекламно присъствие.
Лятна промоция от Инвестор 2009-06-26
С настъпването на лятото, клиентите на Инвестор имат възможност да се възползват от интересно предложение, свързано с рекламното им присъствие в сайтовете на групата. Лятната промоция предоставя бонус върху планираните импресии, важи за заявки, направени след 26.06.2009 г. и обхваща периода 01.07. – 31.08.2009.
Investor Style – най-новото приложение на Investor.bg 2009-06-26
На 23 юни, официално стартира най-новото приложение на Investor.bg – Investor.Style. Investor Style е лайфстайл приложение на Investor.bg : Любопитни новини от света на бизнеса, новости от областта на модерните технологии, идеи за пътувания и развлечение, предложения за рeлакс...
Посетителите на сайтовете на Инвестор пият бира и вино, харесват и ракия 2009-06-26
Кой как бори жегите? Бира, коктейлче, сокче, ракийка? От всичко по малко? Според официалните данни на Nielsen (данните са сумарни за цялата група за месец май 2009 г.; участие в изследването са взели 31 607 юзъри), 51% от потребителите предпочитат бира, 49% вино, а 34% ракия . Почитателите на уискито са 30%, като най-малко са феновете на текилата - 9% (%-тите са над 100, защото всеки запитан е имал право на повече от един отговор).
Красимир Узунов предпочете Инвестор за мащабна рекламна кампания 2009-06-26
Красимир Узунов (класиран на 10-то място в "ТОП 100 на българските бизнесмени”, известен основно като собственик на "Интерсервиз Узунови" АД) предпочете Инвестор за стартиране на мащабна рекламна кампания на 3 от общо 10-те си бранда.
1,2,3,4,5, .......261 албума на абитуриент(к)и в Snimka.bg. 2009-06-26
1,2,3,4,5 и няма да броим до 12, но мисля че всички се сетихте за какво и кой става въпрос. Абитуриентската вълна мина и остави зад гърба си цели 261 албума на абитуриенти и абитуриентки в Snimka.bg.
Кога един видеоклип става вирусен и как да се използва за реклама? 2009-06-26
Различни видеоклипове в интернет в един момент набират голяма популярност сред потребителите чрез споделяне по различни канали, или стават „вирусни”, както е терминът в такива случаи.
Investor.bg пуска лайфстайл приложение 2009-06-23