News/Press releases
Наближава първата годишнина на Bloomberg TV Bulgaria
2016-10-04

Джеф Грийн, изпълнителен продуцент на Bloomberg TV Bulgaria, даде интервю за в. "Стандарт" по случай първата годишнина на бизнес канала, която ще се отпразнува с конференцията The Next Big Thing - 12 октомври, от 14 часа в Capital Fort. 

Какво сподели Джеф Грийн за икономическите тенденции, разликата между българските бизнес медии и медиите в Европа и САЩ, както и други интересни теми - вижте в цялото интервю.

Повече за него разберете тук: http://www.bloombergtv.bg/za-nas/2015-10-07/dzhef-griyn

 

Какви са основните предизвикателства на вашата позиция?


Bloomberg TV Bulgaria e съвместен проект на Investor Media Group и Bloomberg LP. Моята роля като изпълнителен продуцент е да осигуря обективното презентиране на 25-годишната история на бизнес и финансови новини на Bloomberg, с редакционната строгост, на която разчитат нашите потребители на местно ниво. Работя в тясно сътрудничество с българските си колеги. Също така координирам осигуряването на експертни мнения и анализи в ефира на Bloomberg TV Bulgaria от част от 2400-те новинари и медийни специалисти на Bloomberg, чрез центровете ни за излъчване в Лондон, Хонконг и Ню Йорк.
Всекидневното ни предизвикателство е да осигурим на българските зрители постоянен достъп до локално съдържание, което е достоверно, интелигентно и надеждно. Непрекъснато следим и разказваме завладяващата история на икономическия растеж във формат, подходящ за всяка аудитория.

Каква е основната разлика между българските бизнес медии и бизнес медиите в Европа и САЩ?

Добрата бизнес журналистика по света разчита на факти, скорост, точни данни и експертни анализи.
Bloomberg TV Bulgaria се стреми да бъде източник на безпристрастна, водена от факти, развиваща се според пазара журналистика, както и на всекидневни качествени анализи, и мисля, че за една година сме произвели бизнес и финансови новини, които могат да се конкурират с най-добрите на световната сцена.

Вие сте един много успешен продуцент, как един телевизионен канал или конкретна телевизионна програма, или дори един филм, намира своята аудитория?

Bloomberg TV Bulgaria привлича своята аудитория като осигурява надеждна и фактологична бизнес журналистика, важна за всички - от тесните финансови специалисти до широкия кръг от хора, които всеки ден инвестират парите си в нещо. Успехът пред аудиторията идва с изграждането на доверие. Последователност и надеждност са основните елементи на този процес.
 

Можете ли да ни кажете нещо повече за Bloomberg събитията и конференцията „The Next Big Thing“?

Първата конференция The Next Big Thing - Reshaping The Economy, организирана от  Bloomberg TV Bulgaria, ще се проведе в Capital Fort София на 12 октомври, когато честваме и първата годишнина от старта на телевизията.
Имахме силното желание да отбележим годишнината с голямо събитие, на което да съберем всички, които търсят и имат нужда от нашето съдържание - бизнес мениджъри, финансисти, инвеститори, политици, лидери от частния и публичния сектор. Ще ги срещнем със световни икономисти, предприемачи, хора от научните среди и журналисти от Bloomberg.
Във фокуса на дискусията ще бъдат глобалните икономически тенденции и влиянието им върху българската икономика. Ще обсъдим как иновациите се вплитат в бизнеса, а технологиите и енергията - в преструктурирането на икономиката. Следете за новини около конференцията на http://tnbt.bloombergtv.bg/

Какви са следващите Ви цели?

Целта е да надграждаме произведеното от Bloomberg TV Bulgaria за българската публика до момента – безпристарстната, качествена, водена от факти журналистика и анализи. Имаме планове да стартираме нови формати и предавания в близко бъдеще. Те ще заинтригуват нашата публика и ще утвърдят телевизията като форум на българската бизнес общност. Гледайте!