News/Press releases
Успешен финал за кампанията на Teenproblem „Якото четене"
2010-04-12
Кампанията „Якото четене" се проведе от 15.01 до 16.03 на специален промосайт
http://www.teenproblem.net/iakotochetene/ , като целта й беше да популяризира четенето сред младите. Под формата на игра потребители отговаряха на въпроси, свързани с книги на художествена тематика, както от български така и от чуждестранни автори.
В Якото четене се включиха 4 272 младежи, които отговориха на 1 092 въпроса. Всички потребители са дали точно 190 117 отговора.
Финалното събитие и официалното награждаване на победителите в играта се състоя в книжарница Пингвините, в присъствието на 150 гости.
Кампанията "Якото четене" е подкрепена от Microsoft и Samsung. Партньорите на инициативата бяха издателствата: Хермес, Кръгозор, Унискорп, Ера, Емас, Егмонт България, Сиела, Колибри, ИнфоДар, Изток - Запад. В кампанията участваха и вериги книжарници: Пингвините, Сиела, BOOKTRADING и Хермес.
Медийни партньори на инициативата бяха : "Аз чета", Dnes.bg и T.BOX