News/Press releases
Техническо предизвикателство с внушителна и нестандартна кампания на Coca Cola в Тeenproblem
2010-04-12
Технически по-сложен, но много внушителен рекламен формат бе реализиран през месец март в сайт от групата на Инвестор. Като част от многомащабната си рекламна кампания "Open happiness", включваща различни комуникационни канали, клиентът Coca Cola пожела нестандартно присъствие и в интернет.
Форматът е уникален за българския интернет пазар - сайтът става изцяло черно бял, като всеки потребител има възможност да го превръща пъстър, в стила на кампанията, чрез издърпване на цветната завеса с бутилката и „избухващите” от нея пъстри цветове. Кампанията бе реализирана на начална страница на Тeenproblem.net за период от 20 дни, като резултатите и обратната връзка на потребителите бяха отлични.