News/Press releases
Как да сте номер едно в Google, или как най-лесно да достигнем до целевата аудитория
2010-02-15
Най-ценното за един рекламодател е той да достига до целевата си аудитория. Един от начините, особено за нишови рекламодатели, е да достигне до хората, които търсят специализирана информация в Google. Всички знаем, че не е много лесно, а и евтино, да излизаш на предни позиции в световната търсачка. Ето какъв въпрос ни зададе наш рекламодател:
- Как да съм номер едно в google по думичката „колежи"?
- Ами купи си банер в college-bg.start.bg", който вече е номер едно... По-евтино е ;)
Това е един от малкото примери, които можем да дадем за реклама в специализирани теми в портала Start.bg, които са достатъчно добре оптимизирани и излизат на предни позиции при търсене по ключова дума в google.
В здравния портал Puls.bg има над 300 специализирани страници за конкретни заболявания. По-голямата част от тях са много добре оптимизирани в Google.Така например ако търсите информация за „холестерол", страницата за холестерол в Puls.bg излиза на първо място. В тази страница е много подходяща реклама на продукт, който предпазва, лекува, подобрява холестерола. На първо място в резултaтите излизат и страници на Puls.bg след търсене по „бронхит", „болки в ставите", „болки в мускулите" и др.
Във всички тези страници може да се закупи както стандартна банер реклама, така и брандинг на част от съдържанието или на цялата страница.
Позиционирайки реклама в страници с добър имидж, вие изграждате по-голямо довериe на потребителите към продукта и си гарантирате висока ефективност на рекламата срещу много по-малкa инвестиция.