От 10 ноември, сайтът за спортни новини Gol.bg, част от портфолиото на интернет компания Инвестор.БГ, стартира с нова визия и оптимизирани функционалности. Основна цел на редизайна на един от най-посещаваните спортни портали у нас е да предложи по-лесна навигация и по-модерна и съвременна визия, с цел максимално удобство на потребителите.
Сред новостите в Gol.bg са:
· изчистен дизайн
· по-добра организация на съдържанието: филтър на новините (най-нови, най-четени, български -чужди), една водеща и три подводещи новини
· хоризонтална навигация
· фото галерия
· оптимизирани фен сайтове на футболни отбори
Със стартирането на новия дизайн, стартира и рекламна игра на Nivea.
Инвестор предложи и реализира рекламна кампания за клиента си Nivea, включваща рекламна игра за продукта „Първият балсам за след бръснене с двойно действие”.
Наименованието на играта е: „Най-драматичният гол след 85 минута”, като се отправя предизвикателство към „най-страстните” футболни фенове да определят чрез гласуване най-драматичния късен гол за сезон 2008/2009 г. от всички първенства, евротурнири и квалификационни срещи за посочения период.
Целта е потребителите да предлагат възможно най-много и най-интересни „драматични голове” и в последствие тези предложения да се оценяват от самите тях, техни приятели и познати и най-вече всички фенове, които са се заинтригували от разгледаното предложение.
Предложенията и гласуванията са само от регистрирани потребители на сайта (надяваме се да увеличим броя на регистрациите). В края на играта се раздават награди от Nivea – 10 броя от рекламирания продукт.
Стартирал през ноември 2005 г., Gol.bg предоставя ексклузивна информация за най-популярните спортни събития с акцент върху футбола. Освен чрез интересните статистики, динамичния форум, сайтът разнообразява сегмента на спортните портали у нас чрез присъствието на специални фенсайтове на водещите футболни отбори.