News/Press releases
Нови рекламни формати в сайтовете на Инвестор.БГ
2009-06-26

Водени от иновативния си дух и желанието да отговорят максимално адекватно на потребностите на рекламодателите, сайтовете от групата Инвестор.БГ предоставят нови възможности за рекламно присъствие.


Достъп до повече потенциални клиенти, оптимизация на рекламните бюджети – всичко това е възможно чрез новите рекламни формати в сайтовете dnes.bg, investor.bg, automedia.bg, tialoto.bg и puls.bg.


Нови рекламни формати:

В последните месеци забелязваме засилено търсене от страна на нашите клиенти към рекламни формати, позволяващи различни възможности за силен брандинг. Ето защо от месец юли предлагаме възможност за реклама чрез няколко нови формата с изключително силен брандинг ефект - Surround Sessions, Site Sessions, Wallpaper.


Ефективен елемент на брандинг има и в Спонсорските програми. Подобна програма е рекламната кампания на Sharp под този формат (виж тук), радваща се на изключително одобрение от страна на клиента (и на визуално ниво и на ниво ефективност), както и от самите потребители на сайта.


От своя страна форматът Megaboard дава възможност за брандинг на части от сайта (начална страница или таргетирана категория). От този формат до момента са се възползвали компании като Zagorka, Eurocom, Renault и Benosen.


Един от другите нови рекламни формати е т.нар. Системно съобщение. То представлява статично или анимирано рекламно каре, появяващо се в долния десен ъгъл на екрана, като едно от предимствата му e, че е неограничено от дизайна на сайта. Пример за системно съобщение е кампанията на Шуменско, реализирана от ЗАК (Zenith Advertising & Communications) в Dnes.bg.


За актуални рекламни тарифи и повече подробности, свързани с предложенията, моля посетете www.reklama.investor.bg