News/Press releases
Безплатно таргетиране в Aha.bg за българска аудитория
2008-06-18

В контекста на иновативния си подход и утвърдения си интернет-имидж, популярният портал за виртуално общуване от портфолиото на Инвестор.БГ АД – Aha.bg, излиза с ново рекламно предложение за своите клиенти. Напълно безплатно, последните ще могат да насочват трафика на своите рекламни кампании в сайта единствено към български IP-та, по този начин гарантирайки по-добро таргетиране на аудиторията си и по-голяма ефективност на рекламните си послания.


За последните няколко години Aha.bg успя да се утвърди като предпочитана комуникационна платформа за крайно ангажираните хора, за тийнейджърите и за стремящите се към разнообразие, генерирайки рекордната общност от 500 000 регистрирани интернет потребители. По данни на Nielsen Online Ranking Report за месец май сайтът се налага като абсолютен лидер в сегмент “общности”, чиито стойности на дневните импресии се измерват в милиони. Среднодневният брой уникални браузъри на Aha.bg достига 90 295, като средното време на посещение е 29,1минути. Данните за месечната аудитория на портала също са впечатляващи - 602 181 броя уникални браузъри и 147 578 226млн. генерирани импресии.


В съзвучие с високата си репутация и стремежа си да направи виртуалното общуване по-разнообразно и атрактивно, сайтът не престава да изненадва своите потребители. В регистъра на изненадите попадат отскоро функциониращата в Aha.bg видео секция (даваща възможност видео линкове да се качват в профилите и да се интегрират в послания), както и стартирлата лятна игра „На море с Aha.bg“, награждаваща с морски уикенд за двама първите четирима потребители в месечните Aha-класации.