Световноизвестната козметична марка Max Factor, създала имиджа на холивудски звезди като Мерилин Монро и Джуди Гарланд, понастоящем част от американския гигант Procter & Gamble, за първи път заложи на интернет, за да рекламира продуктите си в България. Отговорната задача да представи по оригинален и въздействащ начин новата спирала Max Factor Masterpiece Beyond Lenght бе поверена на Tialoto.bg – сайт от портфолиото на Инвестор.БГ, предлагащ разнообразна лайфстайл тематика и полезни съвети за здравето и красотата. Сайт с 4 годишна история, успял да задоволи и най – придирчивите стайл маниаци.
Специалистите от Tialoto.bg и този път останаха верни на усета и професионализма си в търсене на най-ефективното рекламно решение. Възползвайки се от широките възможности, които предоставя новата визия на сайта, те заложиха на цялостна рекламна схема с няколко основни показатели - максимално таргетиране, информативност, естетика, атрактивност и обратна връзка.
Сред компонентите на рекламата са:
- цялостен брандинг на подкатегория „Козметика“ от традиционната за сайта рубрика „Здраве и красота“ с визията на Max Factor (43 000* презареждания на страници от брандираната категория от старта на кампанията);
- ПР-статия с галерия от снимки на продуктите от серията Max Factor Masterpiece Beyond Lengh (за 12-дневен период статията е прочетена от 4 410* потребители, а галерията е разгледана от 4 780* потребители);
- видео материал, представящ новата спирала на козметичната марка (за 7 дни рекламното видео е видяно от 450* посетители на сайта);
- банер кампания (с отчетена обща ефективност за 12 дни от 0,69%),
- игра-интерактивен тест „Коя е подходящата спирала за теб“, след попълването на който потребителите могат да се регистрират за участие в томбола и да спечелят продукта, най-ярко подчертаващ тяхната индивидуалност (за период от 6 дни са се регистрирали 1 100 потребители*);
- игра-вдъхновение „Оцвети нови хоризонти!“, в която посетителите на сайта ще изпращат цветни пролетни снимки, които ще се публикуват на начална страница; за най-добрите снимки, оценени от самите потребители, са предвидени награди.
Тенденцията все повече компании да насочват рекламните си бюджети към интернет е актуална както за чуждия, така и за българския пазар. В световен мащаб, изключение не правят и водещите козметични марки – маркетинговите им усиля се фокусират върху най-перспективната медия с непрекъснато нарастваща аудитория, където ефективността на рекламното послание достига до нива, недостъпни за традиционните медии.
* данните на Google Analytics