News/Press releases
Рекламният интернет пазар в САЩ ще се удвои през следващите 4 години
2007-12-19

Разходите за интернет реклама в САЩ ще нараснат от 21 млрд. до 42 млрд. долара през 2011, според последното проучване на  eMarketer. За същия период делът на интернет в общия рекламен микс ще се увеличи от 7.4% на 13.3%.

 

Друга любопитна подробност е, че един интернет потребител в САЩ се очаква да похарчи 114 долара онлайн през 2007, при прогноза за 199 долара през 2011 г.

 

Според същото проучване интернет ще измести телевизията от първото място по приходи до четири години, а приходите на радиото от реклама през 2011 г. ще бъдат едва 22,6 млрд. долара.

 

В сходно изследване на Interactive Advertising Bureau (IAB) и PricewaterhouseCoopers става ясно, че приходите от интернет реклама в САЩ са надминали 5.2 млрд. долара за третото тримесечие на 2007, което е нов исторически връх и покачване с 1.1 млрд. долара на годишна база. Резултати са с близо 3% по-високи от рекордното второ тримесечие на 2007.

 

Реално всички тримесечия за тази година са с рекордни приходи, съответно от 4.9 млрд. за първото, 5.1 млрд. за второто и 5.2 млрд. за третото.

 

Приходите за първите 9 месеца на 2007 възлизат на 15.2 млрд. долара, или с 26% повече от същия период на 2006 година.