Виктория Миткова разказва за пътя си, успехите в създаването и утвърждаването на силна медийна група с две телевизии, 16 онлайн платформи, радио, две списания, както и на рекламна агенция, в новия брой на списание „Мениджър“. Според нея нищо трайно не е въпрос само на шанс, най-малко успехът.
„Да получиш шанс най-често означава да заслужиш кредит на доверие, което не идва даром... Предпочитам да вярвам в труда като първопричина и за шанса, и за успеха“, казва тя, като се позовава на своя личен опит и път.
По отношение на медийната независимост Миткова вярва, че в основата на свободата в професията са личният морал, отговорност и избор на всеки журналист поотделно. „Това, което гарантирам, е, че в Investor Media Group журналистите могат да бъдат независими – и поотделно, и заедно. В това отношение съм наистина привилегирована - имам изключителен екип, на когото съм благодарна всеки ден“, казва изпълнителният директор на групата.
За бъдещето на медиите Миткова коментира: „Виждам интернет много повече като възможност за развитие и разпространение на ТВ продукта, отколкото като заплаха“.
Каква е мястото на таланта по пътя към успеха? Какво отношение има кариерата към щастието? Кои са важните уроци? Какво цени най-много в екипа си? Отговорите от Виктория Миткова на тези и още въпроси ще видим в голямото интервю от новия брой на списанието.
Супершеф ли сте? Този въпрос задава „Мениджър” в темата на броя си и дава някои от най-важните характеристики на супершефовете: Те стават рано - преди 4 сутринта, спортуват, живеят здравословно. Те не работят, те живеят с работата си. В един по-различен разказ от първо лице Левон Хампарцумян от УниКредит Булбанк, Зоя Паунова, от „Астра Зенека”, Станислав Разпопов от „Дунапак-Родина”, финалисти в различни издания на конкурса „Мениджър на годината”, се разкриват в нова светлина.
За желанията на бизнеса и обещанията на политиците е анализът на Красен Станчев, председател на УС на Института за пазарна икономика. В него той отговаря на въпроса дали поне една партия предлага дори подобие на политика, от която бизнесът има нужда.
„Най-добрият протекционизъм за българската икономика е защитата от международния протекционизъм” пише Даниела Бобева в новия „Мениджър”. Тя обяснява защо първоначално тих и маргинален, а напоследък все по-шумен и властващ, идва духът на протекционизма - и какви са последиците за икономиката от него.