Parallax
Parallax представлява банер формат за мобилни устройства, който поставя рекламния (320x510px) криейтив в сърцето на статията и позволява визуализацията му при скрол. Криейтивът се визуализира на части през (300x250px) прозорец в средата на статията, което осигурява перфектна видимост, без да прави формата натрапчив за потребителя. Позиционирането на криейтива като слой под самата статия го обвързва с фона и му придава допълнителна автентичност.
Размерът на прозореца, през който  се вижда банерът се определя от клиента и дизайна на самия банер. За постигане на интерактивня Parallax ефект препоръчваме височината на прозореца да бъде не по-голяма от 50% от височината на самия банер.
Спецификата на банера предполага позициониране на основното послание в центъра и долния край на криейтива, който потребителите виждат първо.  Горния край на изображението може и да не бъде напълно видима при устройства с по-ниска резлюция, за това е препоръчително да не бъде наситена със съдържание. За оптимален ефект на формата следвайте размерите зададени в макета, които гарантират пълна видимост при 90% от устройствата.
При клик върху криейтива, потребителят се пренасочва към целевата страница (Landing page).