Избори за общински съветници и за кметове на 27 октомври 2019 г.
Договори за реклама за общински съветници и за кметове на 27 октомври 2019 г.>>
Агенционна отстъпка за интернет реклама– 15%
Агенционна отстъпка се полага на всички рекламни агенции, които имат сключен договор за обем с медията и обслужват повече от един рекламодател.
Отстъпките се прилагат върху брутната стойност (преди отстъпки и преди ДДС) на всеки одобрен медия план за интернет отразяване, остойностен oт медията съгласно официалната тарифата публикувана на
reklama.investor.bg Всички други отстъпки, предоставяни от Investor Media Group за реклама в интернет през 2019 г., не се прилагат.
*Платените материали се публикуват в основния feed на сайта, в секция "Платени материали".
Условия на Investor Media Group за платено отразяване на предизборната кампания за провеждане на избори за Европейски парламент на 26 март 2019 г. в сайтовете: Investor.bg, Dnes.bg, Bgonair.bg, Bloombergtv.bg, Gol.bg, Tialoto.bg, Az-jenata.bg, Puls.bg, Teenproblem.net, Imoti.net, Az-deteto.bg, Automedia.bg, Snimka.bg, Blog.bg, Start.bg и Rabota.bg. >>
Условия на Investor Media Group за платено отразяване на предизборната кампания за провеждане на избори за общински съветници и за кметове на 27 октомври 2019 г. в телевизия Bloomberg TV Bulgaria >>
Условия за платено отразяване на предизборната кампания за провеждане на избори за общински съветници и за кметове на 27 октомври 2019 г. в телевизия „България он ер" и радио „България он ер":
- Телевизия „България он ер” >>
- Радио „България он ер” >>
Основни правила за медийно отразяване на предизборната кампания:
- В предизборната кампания участват партиите, коалициите и инициативните комитети, регистрирани за участие в предизборната кампания за произвеждане на Избори за общински съветници и кметове на 27октомври 2019 г. За целта, на медията следва да се предостави копие от удостоверението за регистрация.
- Предизборната кампания в изборите за общински съветници и за кметове на 27 октомври 2019 г. се открива на 27 септември 2019 г. (30 дни преди изборния ден) и приключва в 24,00 ч. на 25 октомври 2019 г. В случаите на втори тур на територията на дадена община, район или кметство предизборната кампания започва веднага след определяне на кандидатите и датата за провеждане на втория тур от ОИК и приключва в 24.00 часа на деня преди предизборния ден.
- Не се допуска предизборна агитация 24 часа преди изборния ден и в изборния ден.
- Предизборната кампания се води на български език.
- Забранява се публикуването и излъчването на анонимни материали, свързани с предизборната кампания.
- На всеки агитационен материал задължително се отбелязва от чие име се издава.
- В агитационните материали няма право да се използват химнът, гербът и знамето на Република Българи, както и религиозни знаци или изображения.
- Забранява се използването на материали, които накърняват добрите нрави, честта и доброто име на кандидатите.
- В търговска реклама се забранява да се отправят политически внушения в полза или във вреда на една или друга партия, коалиция, инициативен комитет или кандидат.
- Инвестор Медия Груп предоставя на партиите, коалициите и инициативните комитети възможност за платено отразяване на предизборната им кампания при едни и същи условия и цени.
- Всеки агитационен материал съдържа информация, че купуването и продаването на гласове е престъпление, като информацията заема не по-малко от 10 на сто от лицевата площ на агитационния материал и е разположена в обособено поле. В аудио и аудио-визуалните материали тази информация се съдържа като недвусмислено и разбираемо послание.
- Заплащането за публикуването/излъчването на платени форми на отразяване на предизборната кампания се извършва предварително (100% авансово преди публикуването на съответния материал). Всички форми на отразяване се реализират след сключен писмен договор.